Ingen kan stoppa mig från att känna och vara kärlek, respekt och medkänsla

25.04.2018

För att finna den där innersta platsen, långt där inne, så behöver jag erkänna dom glömda och mörka sidorna av mig själv. När jag ser inåt, djupt därinne, längst in i den lysande delen av mitt hjärta, den glänsande, sprakande energin av min själ......där inne kommer jag att finna min sanna livsväg - min mening med livet....

För att hitta det rummet och den platsen så behöver jag plocka fram de gömda sidorna av mig själv. Jag behöver öppna dörren och dörrarna som varit stängda.....och börja rensa ut rummet och huset som dörren tillhör.

Jag behöver öppna min ryggsäck och verkligen börja plocka upp och titta på vad som finns inuti ända ner till botten. Jag vill känna att ryggsäcken blir lättare och lättare, tillslut tömd och redo att tas av min rygg och mina axlar.

När jag börjar rensa ut och titta på sanningen och vad som varit för att sedan gå vidare så börjar min resa mot målet att nå mitt högsta mest innerliga jag!

Jag tittar på vad som varit, försöker förstå........jag är den jag är på grund av det jag varit med om och det är ok. Men nu känner jag närvaron av allt som är här och nu och jag är fullt medveten om att jag själv kan välja vem jag vill vara.

Jag glömmer inte mitt förflutna och låter det inte ta över mitt sinne och mitt nu. Jag låter inte det som varit ta över känslan att jag kan, jag har all kraft och mod att bli och skapa den bästa versionen av mig själv!

Ingen kan stoppa mig från att känna kärlek, respekt och medkänsla och dela med mig av det. Och jag stoppar inte andra från att låta de känna samma sak. Inte heller hindrar jag andra från att ge tillbaka alla kärlek som jag själv delar med mig av.

När jag börjar öppna mitt hjärta till självkänsla, egenvärde och släpper taget, så finner jag tillit och tro, en känsla av frid och hopp att allting är och kommer att bli precis som det ska vara och det har alltid varit så... jag börjar förstå!

Det har varit universum och jag som skapat mig precis till den jag är, som står här idag och det är mitt ansvar att göra det bästa av den informationen jag fått från allt det ljusa, himmelska i livet som alltid finns här för mig och lyser upp min väg. Ibland är det bara lite mindre ljusare än mestadels av tiden. Det är så för att jag ska lära mig se storheten i de krokigare och rakare vägarna jag går på igenom livet.

Jag är den viktigaste personen i mitt liv. Så kom ihåg.....

"Min kropp är mitt tempel.......Mitt hjärta är solen och ljuset av liv inom mig..... Mitt andetag är skapandet av min kraft och vilja.......Min själ bär visdomen av alla livstider jag levt....

-Emma

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång