GRÖN STYRKA

26.02.2018

Grön Styrka förmedlar "GOOD VIBES" -Allt med omtanke om planeten, människan och medmänniskan.

-inspiration, aktiviteter och ger tips, råd, kunskap, ideer till en hälsosam, lustfylld livsstil som innebär positivt tänkande, goda intentioner och visioner, god kosthållning, enkel och nyttig matlagning. 

-förmedlar ökad medvetenhet om ett vackert förhållningsätt till dig själv, din kropp och din själ - omgivningen och livet.


Vi är i en nutid med ett hälsotillstånd som verkar uppfattas som mer och mer "normalt".

Är det och blir det "normalt" då fler och fler går i samma spår. Följs åt i samma riktning utan att själv tänka, utan att själv fundera, ta tid och reflektera....är detta jag, är detta sunt, hälsosamt och gynnar det mig nu och framåt...?

-Att unna sig och leva i nuet innebär inte att frossa som om det inte finns någon morgondag, eller konsumera som att allt skulle stänga och ta slut idag... 

Känner du ingen ork, ingen lust, ingen energi....? Fundera...

-Vad äter jag, vad tänker jag, vem och vad omger jag mig med.. Göder detta mitt stagnerande eller hjälper det mig att nå mitt mål och skapar det liv och flöde..

.

.

Vi lever i en tid som kräver förändring, en förändring som VI, var och en kan tillföra bara genom att börja tänka!

Tillsammans skapar vi storhet! Tankar kan bli ord, ord kan bli agerande och helt plötsligt skapar vi en verklighet, en värld som läker sig själv, vi skapar kroppar som läker sig sig själva precis som dom är ämnade att göra. 

Vi skapar ljus och kärlek i sinne och i själ.

.

-Så.... Hur startat Du Din dag? Vad låter du bli din första tanke....Vilket första ord lägger du på din tunga och vem blir den första att få ta del av din värme?

För att skapa kärlek som agerande och skapa ringar på vattnet, skapa värmande vindar och energigivande solstrålar - börja säga till dig själv när du öppnar ögonen:

Jag älskar Dig, jag älskar Mig

.

.

www.gronstyrka.se 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång